Bikini

Nu for ett litet lyckorus genom mig, inte för att jag shoppat (jo lite för att jag har shoppat) men för att jag har köpt bikinis! Det var såå länge sedan och jag ska bannemej ha fräscha bikinis med mig till Kap Verde! Hittade dem på H&M via en annan blogg, superfina är dem!
-



Yes, likadana men olika färger, köpte underdel till den mörka också:)

En byxdress! Extremt nyfiken på hur det kommer se ut på mig, men de är korslagda band i spets i ryggen, så jag måste testa:) Har ju faktiskt inget att ha över bikinin till stranden... ;)
-
Känns bra att shoppa bikinis idag, när det toksnöar ute! Bläääää..

Kommentarer
Postat av: anna sandberg

Ha en underbar resa! Jättefina bikinis, längtar verkligen till solen...kram anna

2011-03-11 @ 09:59:39
Postat av: lovisa

gillar den vita!

2011-03-11 @ 10:20:55
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0