Sunshine

I torsdags kväll hade jag tjejerna hemma på tapasmiddag, dukade upp hela bordet i vardagsrummet och vi åt mest hela kvällen=) Fick så söta prellisenter av min fina, tusen tack! Kvällen blev rätt sen, skrattade tills jag la mig vid halv 2 tror jag .. haha =)
***
I fre åkte vi till Annehill, för att fira Lillmosters student, använde min nya kamera och jag tycker sååå mycket om den, ska visa lite bilder på galenpannan under hennes stora fest!
Morfar & Ann har köpt hund, Alice, som jag numer är tokförälskad i... Mest fokus denna helg har nog bannemej lagts på den lilla, söta lilla saken!
Superhärlig sista helg i Skåneland, nu är jag hemma i huset, ikväll kommer Emil som jobbat i helgen & spelat på ett bröllop där han fick många små beundrare hihi...
Nu slänger jag på mig bikinin, har varit ute på morgonprommis & tänker nu få lite mer färg!
***
Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0