25 år

***
Nu är lilla jag 25 år fyllda, tjoho! Min stekheta födelsedag igår var väldigt mysig med champagnefrukost, födelsedagslunch med morfar o Ann, bio med älsklingen och sedan all åska ♥
Jag har blivit firad hela helgen lång; mamma, pappa, Aneth, Anders, Stina & Valle har varit här nere hos oss och vi har haft såå kul, vi bjöd på tapas och grillat och söndagen tillbringades på Sofiero, bästa helgen!
Bortskämd blev jag, med ny fin kamera, italienska godsaker & champagne av bästa mamma och pappa!
Jag fick vackraste vackraste vackraste vita, av brukskeramik, vinkannan, skål på fot, 2 söta skålar från Solhem Krukmakeri & Galleri utanför Fjällbacka (tips!) av fina svärföräldrarna och Emils farmor och farfar ♥
Mamma häpnades över att vi inte ägde någon elvisp men nu finns en sjukt snygg röd sådan i vårt kök, tack snääälla Cilla & Micke!
Fina kuvert med sparmöjligheter ligger i säkert förvar och väntar på att få bli inbytta mot vackra ting, tack moster, farfar&farmor och morfar&Ann!
***
Min älskling, min fina fina älskling har gett mig en valfri helg i Göteborg då vi ska äta en lååång middag på Sjömagasinet och sedan skall vi på musikal- West Side Story, jag läääängtar! Satte jordgubbarna och champagnen i halsen när jag öppnade kuvertet♥

Älskade min födelsedagshelg! Nu fixar vi det sista i Helsingborg innan sommaren, på fredag tar lillmoster studenten, sedan far vi hem mot Linköping!!!

TACK ALLA SOM SKREV SÅ FINA HÄLSNINGAR TILL MIG IGÅR, NI ÄR BÄST!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0