Hejdå Toronto...

Ja då var dagen kommen... Nu ska vi lämna Toronto efter nästan 5 månader.. Det känns jättekonstigt, samtidigt som det känns pirrigt och roligt att komma hem till Sverige =)
Äntligen ska vi få träffa alla vänner, woheeeeeey!! & våren 2011 is in our hands!
Jag kommer def. sakna Toronto & Kanada.. Vi har lärt oss extremt mycket om oss själva och genom praktiken har jag lärt mig så mycket så det nästan svämmar över. Mest av allt kommer jag sakna Gillian, min handledare, mentor, kompis, allt!
-
Gillian, u´re a true inspiration and this wouldn´t have been the same without you!
The things I´ve gotten to experience with you has been over the top of awesomeness! I miss you already and hope to see u soon, in Sweden?! :) Love love love!!

HEJDÅ TORONTO, be seeing you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0