Genom DC...

Att vara i DC är som att hoppa rakt in i en historiebok.. Momument och historiska platser, memorials, allt! Vi hade väldigt lite tid men tycker faktiskt att vi hann med allt vi ville göra och se..
Häftig stad som jag kan tänka mig att åka tillbaka till, måste ju trots allt planera nästa längre resa inom skola eller jobb..;)

-
-
World War II Memorial
-
-
Washington Momument
-
-
Lincoln Monument
-
-
-
The White House
(Jag vill gärna tro att jag såg Obama himself i en lååång kortege genom stan dagen efter..:)
-
-
FBI building
-
-
Skruttepluttefisen! ;)
-US Capitol-
-
Vi var extremt effektiva under vår tid i DC, 3 museum på 1 dag! Det var dock lite för mycket för oss.. Värt det, men ändå!
-

-
1. Naturhistoriska
-
2. Holocaust memorial, men där fick vi inte ta bilder.. Otroligt stark upplevelse dock.
-

-
3. Air & Space Museum
-
Där lekte Emil med det mesta hihi..
-





-
Charles Lindberg x 2 :)

Haha fina "Miami Vice frillan" och de berömda nördskorna ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0