Myspys

Hej och hallå!

Nu är vi tillbaka och hemmastadda i Skåne, känns kul efter en mysig vecka hemma, förutom Emils magsjuka förstås, hua ... men jag har inte känt någonting (peppar peppar...)

Efter att ha lämnat väskorna i lägenheten sprang jag iväg till Nina igår kväll, där bjöds det på thé och uuunderbara scones, vi tjattrade på tills jag märkte att nästa dygn var på intågande, då lämnade jag Nina till hennes skönhetssömn och traskade hemmåt!

Idag fick jag med Emil ner på stan för lite shopping, H&M bjöd på stickat och mjukis =) Köpte lite blommor och ett bulligt hjärta till sovrummet, behövs mer färg i vår lägenhet (tavlor, var är ni?!)

Ska iväg till Lojs om några timmar, ett gäng ska ut på krogrunda men jag är bara ute efter förfestmyset ikväll!
Kul ska det bli!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0