Xmas 2011

-
Glada barn, 23 och 25 år gamla, men vi är lika barnsligt glada över att få öppna julklappar iallafall;)
***
-
Johan och jag hade beställt en egen livboj till Idö, pappa blev väldigt överraskad & den kommer göra sig så jäkla snyggt på fiskeboden nere vid bryggan (sedan är den väldigt praktisk med såklart;) )
***
-
Fin gran och finaste mamman
***
Jag är väldigt glad och tacksam för fina julklappar, välbehövliga, praktiska och så fina. Lillebror och Malin gav mig och Emil en Sodastreamer som jag har velat haft länge av många anledningar; vi älskar bubbelvatten, det är bättre för miljön och det är betydligt billigare än all Loka & Ramlösa som vi släpar hem haha..Plus tillgängligheten, bubbel när vi vill, tack!
Vi gav J& M ett dubbelt våffeljärn, haha det handlar mycket om effektivitet;)
-
-
Fick flera söta formar och hjärtat älskar jag!!! Mamma har köpt det i Västerås men har sett dem på Handplockat här i Lkpg också! Cath Kidston kökshandduken köpte jag i London, mamma fick välja om hon ville ha röd eller blå och hon valde den blå så då delade vi på dem:)
***
-
Fina, fina älsklingen gav mig silverringen från KumKum i julklapp, jag älskar den och har knappt tagit av mig ringen sedan jag fick den...♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0