I V P

F Ä R D I G !
-
Nu är IVP´n inskickad, min behandlingsplan för en klient med psykisk ohälsa. Jag hade skrivit väldigt mycket på IVP´n innan vi åkte från Helsingborg men det är ju alltid det sista som tar tid.. så jag har fått ägna lite tid innan och nu efter julen till den, men nu är den färdig! Jag är stolt över den & jag är glad för att den är färdig! Nu väntar bara omdöme och opponering, hualiga!!!MEN nu tar jag ledigt till nästa år ;)
Ska försöka hinna med att träffa moster och fina vänner nu innan jag åker till Fjällbacka på fredag. Hade bästa dagen med Lottis och Hellan innan julhelgen, vi gick till fik fulla av minnen och såg på sötaste julbion, loved it!!
***
Förresten har jag haft en fantastiskt mysig julhelg ♥ Jag har fotat lite och tänkte lägga upp lite pics! Mamma har gjort sååå fint här hemma så jag har myst runt mest hela tiden och njutit!
Skall försöka få med på bild hur fint det är hemma i huset!
***
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0