Festerier

***
I helgen ska denna fisengrisen firas ordentligt!! På måndag fyller han 25 år men på lördag håller vi fest för massa vänner, där hälften skall sova över - kommer bli sååååååååå kul!
På söndag åker vi till Fjällbacka så vi kör det sista i Helsingborg nu, försöker göra så mycket som möjligt på min behandlingsplan jag skriver i skolan, det är kul men lite stressigt!
Läste också att jag kommit in på en kurs jag sökte som back-up till våren, kognitions- och neuropsykologi & det känns jätteroligt!! Men heelst vill jag ju ut och jobba som socionom såklart!
We´ll see, we´ll see..:)
Nu - film, kram!
-

***
När man åker hem i förtid så får man tända alla ljus!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0