Höst

Nu är det höst... höst höst höst! Det känns mysigt, jag har massa ljus, lägenheten får ett mjukt kvällssken och jag gillar det som komma skall...
Nya (sista!!) terminen kommer att bli toppen, känns sjukt spännande.
Sista dagarna i Fjällbacka denna sommar var underbara, vi njöt i fulla drag, hängde, slängde, myste, skrattade, busade och shoppade :)
I slutet av september åker vi dit igen, Emil spelar på bröllop och jag tänker mig en tur till Stinsens & Sebbes nya lägenhet i Göteborg.
-
Mycket funderingar kommer det att bli under detta halvår, med den stora frågan: Vart tar vi vägen i januari, efter examen?
Tål att tänkas på.... Vi har tid!
***
Förresten, detta armband tycker jag att alla ska köpa.

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag förstår att västkusten ligger er varmt och hjärtat men jag tycker faktiskt ni kan flytta till Östergötland. Då skulle jag bli glad :) Puss!

2011-08-31 @ 20:56:44
URL: http://linahalldin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0