Häng i gäng

(Bild "snodd" från Marias blogg)


I förrgår hade jag tjejerna här, urmysigt att träffa dem och bubbla, love that!


Igår åkte jag ned på stan för att lämna igen en av böckerna jag använt till uppsatsen, (aaaaah, kan inte förstå att jag är KLAR med den) och köpte en liten prellisent till lillebror & Malla, där jag var på middag igår, bjöd in mig själv och det funkade bra;) Hittade en massa kort på en av Johans hårddiskar med bilder ända sedan 2004, skapligt nostalgisk! Skitkul att se alla töntiga bilder haha..
Tog en sväng till farmor igår också, hon mådde bra och var på gott humör så där stannade jag kvar en stund ♥


Nu ska jag göra mig lite ready för dagen, ska cykla ned till stan och träffa fina Elina! Sååå länge sedan så det ska bli så roligt så roligt!
Tågbiljetten är bokad också, på söndag åker jag till Hbg för min sista socionom-termin!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0