Fina vänner

Down south again! Efter en MAGISK sommar som innehöll ALLT är jag tillbaka i Helsingborg! Min c-uppsats är inlämnad, jag höll på att kräkas av nervositet but still! .. ;)
På tisdag är det oppositionseminarie och sedan far jag till Fjällbacka för att njuta av sommarlov några extra dagar, läängtar!!
***
Lite jobbigt var det att åka ner, det är tråkigt att vara själv i lägenheten & jag saknar Emil.. MEN jag har de finaste tjejkompisarna som jag tillbringar kvällarna hos, bjuds på middag och mys och somnar istället med ett leende=) De är bäst!
-
Idag har jag & Lojs målat vårt matbord i storrummet, det blev sååååååååå bra- jag ska måla ett lager till imon och sedan ska jag visa en bild, det är riktigt riktigt snyggt... Jättekul att det äntligen blev gjort, allt tack vara Lojs!
Vi har hållt på hela eftermiddagen och kvällen så nu är jag supertrött...
Nightie!
***
Lilla fina Wille, du får avsluta dagen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0