Whis-key

Hej alla!


Ibland stökar det för mycket för att man ska kunna sätta sig och uppdatera lilla bloggen, I´m sorry =)We are alive and well!
Livet fortsätter här i stora bullriga Toronto, vi har liksom börjat vänja oss och bli en del av det kanadensiska livet, engelskan har fått lite dialekt med "abooooat" ist för "about" och "aaoout" ist för "out", de uttalar orden lite annorlunda här med andra ord..!
Jag har börjat jobba med "Connecting families" och det är toppen! Har en fantastisk handledare som varit ett stort stöd nu i början med allt runtomkring och även med min början i grupperna.. Man lär hela tiden vad det än här och det gillar jag otroligt mycket... sen att jag fick lite bebisterapi i veckan var bara helt underbart, att gulla med 3 kramiga småttingar ..ja, det kan jag leva länge på!
Idag ska vi iväg till ett whiskeydistilleri, Emil is in heaven of course haha.. Ska även försöka staka ut en låång prommis som passar bra till tidiga morgonar, det behöver vi...
Veckans lycka: Mamma och Pappa kommer hit i slutet av November, ska bli så jäklans mysigt!! Ska lägga upp en bra turistplan då hihi =)
Läääääääääääääääääääääääääääääääängtar!!
Nu ska jag skypa med pappa & mamma, hörs snart!!

Kommentarer
Postat av: Tone

Heeeeeeeej Tjejen!!! Ville bara säga att det är så himla roligt att kunna läsa om era äventyr och nya erfarenheter där borta. Jag läser varje nytt inlägg med spänd förväntning, ni verkar ha det toppen!!! Hoppas att ni tar väl hand om varandra, lär er mycket och har the time of your life. Vi här hemma tänker på er!!! Många kramar till er båda /Tone

2010-10-04 @ 23:01:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0