The Beaches

Hej alla söndagsglada!
-
Idag ska vi ta oss till The Beaches och ta in det fina tänkte vi! Vi tog en morning-prommis imorse men vill ut o se lite nu! Efter det ska vi ta oss till Eaton Centre (största köpcentrat..) och försöka komma fram till ett beslut gällande vinterkappa, ska bli intressant eftersom jag sett ca 10 st jag vill ha... Emil ska prova lite oxå, mest skor tror jag det var!
-
SEN, in i bokhandeln igen, de har en underbar stooor bokaffär, Indigo,( där även Starbucks lämpligt nog har placerat sig) en stooor lokal med stor snurrtrappa, jag älskar den. Jag kan gå omkring i en mysig bokaffär hur länge som helst för det finns så mycket fint att titta på, jag älskar småsaker och ting med budskap, de har allt! Har även sett ett livsnödvändigt måste..Knit reading socks, hur sött! De är lila raggsockar.. I love them, I want them!
Nu ska jag göra mig iordning så vi kan sticka iväg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0