Social network

Hejhej!

Precis tillbaka pa kontoret efter lunchen, innan dess fick jag vara med och "skugga" en av socionomerna har, "to shadow" heter det har. Valdigt intressant och jag hoppas fa vara med fler ganger, det ar ett annat program som jag valt att engagera mig i sa mkt jag kan och sa mycket tiden tillater mig att gora!

Igar var vi pa bio, Social network, om hur hela facebook-hypen borjade, hur Mark Zuckerberg satte igang detta gigantiska fenomen! Den var hur bra som helst, superintressant!! Go see it!
Efter ett tips fran Sanda, of course hihi, sa valde vi att ga igar for att bion kostar bara $5 pa tisdagar, gryyymt med andra ord! Mer av det =)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0