Hot.

First: denna värme förbryllar oss... Supervarmt, helt sjukt! Samtidigt bjuder Toronto på en otroligt vacker höst, så vi njuter till fullo men tro det eller ej, vi vill ha lite mer kyla! (Fast inte riktigt än för jag har inte köpt varmare jacka än!)
Secondly: det bästa med att vara här är de konstanta utmaningarna & ifrågasättandet. Älskar tillvaron samtidigt som den ibland driver mig till vansinne, det är ändå rätt fantastiskt faktiskt.
Thirdly: nu vill jag visa lite bilder från förra helgen, då vi var i Distillery District, jag hade missuppfattat det där med whiskeyn, den var förvisso ett gammalt distilleri men omvandlat till väldigt chict turistställe, vackert var det också. Mycket annorlunda konst, design (bl.a Design house Stockholm) och även typ världens finaste klocka...jag dog.
Världens snyggaste kille men för att poängtera, det var inte denna klocka jag dog av.. det var en annan, totally different you know.. in gold.
Next time, bilder från HHOF, ja lista ut det ni (haha inte så spännande som det låter, pappa du kan väl?)
SES!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Hockey Hall Of Fame, kanske ;=)

Nu börjar detta utlandsliv ta ut sin rätt ! Så länge i ett annat land att stavningen av svenska språket börjar försvinna. Destilleri heter det Frida, skärpning ;=)

2010-10-12 @ 07:39:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0