AIM (shit)

Put your hours into AIM... saaaaaaaaaaaaaaa trakigt haha! Dock tycker Gillian att det mest ar shit ocksa sa det kanns ju bra iallafall haha..Det ska se bra ut bara..!

Anyway, igar var skitkul! Hur bra som helst, borjar verkligen komma in i detta nu och man far mer styrka och mod for varje gang! Imon kor vi igen, en annan grupp (vi har ca 4 grupper pa olika platser varje vecka) och Kadija ar sa snall och hamtar upp mig, kanns toppen!

Emil kor sin forsta dag pa sitt andra program idag, ska bli kul att hora vad han tyckte om det.. Han hanterar ju lite tyngre saker an vad jag gor, men huvudsaken och kontentan av det hela ar att vi bada trivs, jattemycket! Ibland langtar vi dock hem.. haha forra hosten var for magisk och vi aterupplever den hela tiden.. da saknar man alla hemma minsann...bade Helsingborgen (saklart!), Linkoping (mamma, pappa, bror, Malin och alla andra.. och Fjallbacka (Emils mamma, pappa, systrar, hund och alla andra..) Ja ni fattar grejen!
Men det ar bra att ha dem dagarna tror jag, bra att sakna och langta lite =)

Nu har jag precis tittat pa en video, military surprise homecomings, dar militar-pappor (och 1 militar-mamma) kommer hem fran sina missions utomlands och overraskar familjen.. mest barn och flickvanner/fruar ar med..  

Med andra ord: jag sitter och grinar pa kontoret!

Smart move Frida..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0