Söndag!


Mmmm, fortfarande mätt efter gårdagens sushi-dinner med Ida & Paul. Grymt bra kväll med helt outstanding sushi, tack snälla I & P för att ni tog med oss dit, Sushi on Bloor får vänta sig fler besök från oss =)

Idag är det Söndag, vi har snurrat tillbaka klockorna (japp 1 vecka efter Sverige), vi lyssnar på Foo Fighters och gör oss redo för en tur på stan och lite senare blir det Beaches <3

Ida rekommenderade starkt Starbucks chailatte så innan vi for hem igår var jag tvungen att införskaffa en sådan, de kommer i juledition - j u l m u g g !! Smakade devine..




Ha en fin dag, kram!



Kommentarer
Postat av: Ida

Vad kul att du tyckte det var gott! Inte bara sushin, utan kanske mest chaien! Ibland när det är helt snorkallt här i typ mitten av januari så önskar jag att jag kunde koppla upp mig intravenöst på just non-fat chai tea latte. :)

2010-11-08 @ 06:10:08
URL: http://msbree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0