Skypedejtande & gruppavslutning

Har precis skypat i flera timmar med min fina Malle, hade så mycket att prata så till slut slog "whiskeyrösten" till på oss båda haha..underbart!!
Idag hade vi gruppavslutning i en utav grupperna, faciliator training & vi firade med certifikat på att de fullföljt kursen, åt supergod mat och sedan kom bautatårtan fram, var tvungen att smaka men den föll mig i c k e i smaken, 2 ton smör och socker & då jag tog en liten bit (bara för att jag känner mig dum annars) så påpekade en av kvinnorna detta: Oh, you take a small piece, thinking healthy....typical swedish people!!!" Jag berättade att jag smakar allt och det är lite väl ofta detta smakande infaller här haha..Så jag måste ta lite ;)
Sedan togs det foton och jag måste erkänna att jag gillar mina nya namn litegranna, jag är antingen "Sweeeeeden" eller "Faridah" - de somaliska kvinnorna vill gärna stava mitt namn så och det är lite kul men förstnämnda tycker de är roligare så idag när foton skulle tas skulle "Sweeeeden" skynda sig att vara med på alla foton:) Skall bli kul att se vart de dyker upp!

Bästa fina Malle <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0