November

Inne i November manad, vilket betyder att nedrakningen for mammas och pappas visit till Kanada har borjat, tjoho! 25 dagar kvar...=)

Ikvall ska vi pa bio, Looney Tuesday tror jag de kallar det nu, billiga bio-tisdagar=) Vi ska se HereAfter med Matt Damon, den verkar bra! JAG ska forsoka hitta till bion sjalv idag for jag maste fixa biljetterna efter jobbet, men det blir nog bra, saaa skont att jobba i stan och ha friheten att go wherever efter jobb=)

Pa lordag blir det sushi! Det ska bli supermys, Ida har bokat bord at oss alla 4; jag & Emil, Ida och hennes kille Paul! Emil har ju precis fatt upp ogonen for sushi och experimenterar mer an garna sa det blir toppen, langtar! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0