Ja, jag rimmar på från underground nivå..

Yes, jag älskar Septembers version av Petters låt...Vi fann det folkliga programmet "Så mycket bättre" på tv4play (som vi älskar) & den låten var så grym!
-
Idag har jag haft grupp, kör lite helggrupper nu så jag kan ta ledigt om 2 veckor när mamma och pappa kommer!! Bara 2 veckor kvar, sedan ska vi ha så himla roligt i 1 hel vecka, läääängtar like crazy!
Gruppen gick så bra & jag hade en höggravid kvinna brevid mig som hela tiden viskade till mig "It´s soooo itchy, baby must come ut, iiiiiiiiitchy" =) Så söt!
-
Annars har dagen inte alls bjudit på mkt aktivitet, haft kittlings-fight med Emil tills dess att jag lite i panik över kittlingen, råkade sparka (ja, sparka..) ned honom från sängen till golvet, 2 meter Emil ned på golvet med en duns, haha..trodde jag hade skadat honom (med det hade jag inte, puh hihi!), men samtidigt såg det så fruktansvärt roligt ut för han bara låg där, lite chockad och gapskrattade.. stackars lilla fisen... Man får oanade krafter ibland.. Han får passa sig! ;)
Sedan blev det en kvällsprommis & lite Starbucks, mm!
Nä, nu ska jag skrutta runt lite på nätet, E har gått och låtit kreativiteten flöda med gitarren:)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0