Toronto-längtan

Nu står muslin i 3 glasburkar och den blev helt fantastiskt god...love it! Så nu har större delen av eftermiddagen gått åt till Kanada, allt går som på en räls, vår handledare Janet är urgullig på mail och vi har redan fått reda på vad vi kan göra..finns 3 olika grupper jag vill vara med i.. så jäkla spännande så jag dör!
Har mailkontakt med 2 tjejer som är där nu, de är helt amazing och har hjälpt oss hur mycket som helst, går allt som de ska har de även fixat boende åt oss, alla 3 =) Vi kanske ska ta över deras lägenhet, de hyr i ett hus, jag har sett bilder och det är väldigt mysigt..där kan jag & Emil bo i ett rum och Ludde i det andra!

Det är sjukt roligt att börja planera, säga upp gymmet, säga upp internet, göra om mobilabonnemang, fixa med hyran, fixa alla papper...aaaaaaaaaaah! Känner samma känsla som jag hade inför min USA-resa.. men nu ska jag J O B B A på riktigt!!!!

Det känns fortfarande smått overkligt att vi åker i september...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0