Still doing my exams...

Jahapp då kör vi idag med! Efter en härlig morningwalk för att köpa frukost med my love har vi nu suttit bänkande vid våra datorer ett par timmar! Jag är nu uppe i lite mer än 4 sidor och det ser faktiskt ganska ljust ut! Vi är ett gäng som tar det sista idag, den ska vara inne på fredag men vi socionomer är tidspressade ändå ;)

SNART har vi sommarlov, om 2 veckor vid denna tid är vi i L O N D O N ! ! ! ! !
Bara tanken på London får mig att vilja skriva klart detta illa kvickt!

Vi hörs om en stund, då jag är färdig!!

Puss!

-----------------------------------------------------------------------

6 h och 20 min senare har jag ätit stans godaste glass i hamnen & lyckats med bedriften att ha skrivit över maxgränsen på 8 sidor...
Redigerings-time!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0