Family&Friends

Helgen var u n d e r b a r ! Emil var bäst som vanligt på båten & vi andra satt i en stor klunga och hade det hur bra som helst, vi blev ett stort gäng med mig, Malle, Tonne, Jojjo med bror&vän, Jakob, Anna, Niklas, Kristoffer & Simon, & alla finisar drog vi med oss hem för mellanfest hos oss innan det bar av ner till Villan & partaj!

Fredagen började med stoooor brunch mmm, jag städade undan från kvällen innan medan Emil, Niklas & Anna köpte med sig allt gott hem! Vi duschade och gjorde oss iordning för att åka till Köpenhamn till fina Christine! Hon är amazing Christine, hon har jobbat mycket inom mat&restaurang och svänger ihop det mesta på 2 minuter, hur mycket flashiga drinkar som helst och avocadoröran som etsade sig fast i mitt minne, så goott!! Maten var otrolig och Kihla kom lagom till att vi skulle börja dinera, hur kul som helst att träffa honom!:) Min bordskavaljer på 9ans avslutningsmiddag hihi ... tror vi nämner det varje gång vi ses!

Runt midnatt kom massa av C&M:s medicinkursare, så mer drinkar och fest...det hela slutade med att vi alla satt i knät på varann i Christines vardagsrum och lyssnade på Emils gitarr och sång...mysigt ..& jag är lika stolt varje gång, han är min♥

Var uppe till småtimmarna och tjötade, när alla kompisarna lämnat lägenheten däckade vi av sömn alla fyra!
Vaknar dagen därpå av att C bakat bröd och gjort smoothies, jaa..hon inspirerar den tjejen! Vi stannade hela dagen hos C och tittade film, pratade, myste, åt.. ville inte åka!

Kom hem seeent i lördags kväll, lyckliga! Igår var min moster här och myste med mej, vi åt Emils godaste köttfärsås & jag fick en fruktansvärt fin clutchväska, den är magnifik...

Idag har varit en dag i skolan och nu är jag hemma och håller på med middagen till ikväll, ska faktiskt kopiera avocadoröran , den är helt otroligt god...med finknäcke till, sen blir det limegravad lax och rotsaker för att avsluta med glass och hur mycket olika bär som helst! Detta för att min morfar med sambo kommer ikväll till oss! Han fyllde 70 för några månader sedan och detta var min "present" till honom..kändes mysigt tycker jag=) Så de kommer om några timmar, läängtar!




Christine bor i joooordens mysigaste lägenhet!



♥ Loved my weekend.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0