Effektiv.

Idag har jag varit igång minsann! Genomförde miitt första barnsamtal med min absoluta favorit 5½-åring imorse, härlig start på dagen tycker jag =) Sedan hade jag mitt andra socionom-möte & imon ska jag själv vara socionom, inne på samtalsrunda 2 nu, härligt och ruskigt roligt!

Eftermiddagen tillbringade jag och Emil i solen, gick en långprommis och handlade fräsch mat och hur mycket grönt&skönt som helst på söder också, lovely! Imon ska jag dit igen och köpa nya vita tulpaner!

Emil har möte snart och jag ska ge mig i kast med kognitiv terapi inför litteraturseminariet nästa vecka, skönt att ha det gjort, extra fint eftersom vi kommer att vara borta hela helgen som det ser ut, vi ska köra öresund runt, med början här på tors- sista turningen och med det Emils sista båt-spelning! Vi får hit några vänner också & åker vidare till Köpenhamn på fredag för att sluta i Lund på lördag, jippi!

Längtar!!


Nu ska tangentbordet glöda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0