Dinner.


Nu står Emil i köket, where he belongs ;)

Ikväll kommer Adde & Johanna hit och äter middag! Det ska bli jättekul, vill lära känna Addes fina flickvän lite mer! Sedan vet jag inte när jag träffar Adde igen, eller jo han ska ju jobba hos pappa i sommar, då ska jag se hur det går för honom, helst varje dag för annars kommer pappa kräva att höra alla hemligheter Adde har om mej haha... hur skall detta gå, illa,.. nu förstår jag varför pappa valde ut Adde.. hans mission är ju att göra livet surt för sin dotter, å herr Sollie är inte sen att hänga på där inte.. ;) Haha...♥

Vi har suttit en lång stund och kollat London nu också, vad vi vill göra och vad vi vill se.. det är inte alls långt kvar!
Hotellet har bara fått bra recensioner och ligger en stenkast från London Eye och Big Ben, kan inte bli bättre?



Kommentarer
Postat av: Lina

Musikal är ett måste :)

2010-05-19 @ 20:52:09
URL: http://linahalldin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0