Boutique JUVA


Min moster har en galet fin butik som jag älskar, hon har haft öppet ett par månader nu och jag har redan en uppsättning kläder från butiken och ska själv jobba där i sommar!
Min underbara gudmor är fruktansvärt generös och snäll och igår fick jag med mig 3 plagg hem, ett blommigt linne  från MbyM, en urfin topp med volanger och rosett fram från Monrow och en vit kjol med blombrodyr som jag har kikat på väldigt länge men den har varit way to dyr, men nu fick jag den av mamma, från bzr bruunz bazaar, ♥ mamma och Ursula =) Huuuuuuuuur fint som helst! Kommer sluta med att jag bara har kläder från Ursulas butik!
Nu hittar jag INGA bilder man kan kopiera, på kläderna, men jag ska snart använda dem så då kan jag visa=)


Vill göra lite reklam för butiken, oerhört många söta sommarklänningar, kjolar, toppar..allt. JUVA ligger på Nygatan 32! (Vid Hospitalstorget ni Lkpg-bor=) Gå dit, gå dit, gå dit!

Dagen igår var helt perfekt, solen sken på oss hela tiden, vi la till och grillade och fikade på Fångö och det var hur jäkla mysigt som helst. Dock är jag röd röd röd haha... och drack inget vatten så det var en vimmelkantig Frida som fick hålla i mamma hela vägen hem från moster i går kväll! Illa!

I e.m åker jag tillbaka till Hbg, skönt att ha datorn på bussen, tiden gick så fort! & Emil kommer fram ungefär samtidigt, good match!

Så härlig helg hemma!












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0