BAL

Ääääääntligen är det dags för balen, Campus första bal! Vi är ett gäng som ska gå tillsammans & först ska vi mötas upp allihop på Grand för en fördrink och en pianist ska spela för oss - jag har velat gå till pianobaren hur länge som helst! Efter det går vi alla i samlad trupp till Wallmans för 3rätters och show, så själva balandet blir nog inte som jag först trodde med valsande hela natten, eller kanske? (som jag & Jakob är proffs på efter all träning till abiturientbalen sista året i gymnasiet=).

Det ska bli magiskt roligt & det är masktema, jag köpte en guldglittrig & Jacob, som jag ska gå med, har en svart. Klänningen är svart cocktailklänning med guld i midjan, och något roligt med håret måste jag få till=)

Nu ska jag börja göra mig ready efter en dag på stan med lillkussen


 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0