Roooooooooooooock


Ikväll smäller det, snart kommer Tiff hit, vi ska fixa iordning oss och dricka Pistonhead, nytt öl jag fann på Systemet idag, rockish va ;) Runt halv åtta går båten och turandet börjar innan vi glider in på Club retro i Dk..Ska bli så jäääkla kul ikväll, klubben är tydligen jätteball enligt Emil som varit där och soundcheckat hela dagen!

Igår var en riktigt lovely dag, jag & Mallie hade en skön shoppingdag i väärmen, ambassadörsjobbet gick jättebra, så även föreläsningen jag och Elin höll i- sedan fixade vi sittningsplanscherna innan vi tog med hela gänget till Villan för tacopaj & pubquiz, och nej "socionomer vet allt" vann inte..haha!
Sedan köpte vi sjukt mycket godis, gick hem till oss, drack lite rött vin och spelade Europa-spelet.. jag & Elin vaaaaaann! Malle, Jakob, Ludde & Emil var ganska bra förlorare :)

Idag har jag simmat för att komma i form till kvällen, nu är jag riktigt taggad och väntar ivrigt på T-rex att hon ska komma! På med gigantiska örhängen och fyrtioelva armband, yeah....

& vääääääääääääärldens bästa mamma hade fixat tiden till mig på torsdag, åh vad skönt det ska bli! Väck, väck väck jäkla breakouts! Tack mammy!♥

Now...ROCK ON!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0