Poweryoga


Poweryogan stretchade faktiskt ut min kropp avsevärt, sen gick jag & Malle och solade, himlans skönt...
Älskar yogan, man utmanar sig själv rätt rejält faktiskt, ibland är jag smidigare än jag tror, inte alltid flodhäst :)



Emil hade gjort kyckling när jag kom hem, kändes bra efter träning:) Malle och jag botaniserade lite på Tasty House också, bland torkade frukten och nötterna, så nu har det begäret stillats också..

Lillebror har jag pratat med också, lääääääängsen, men han mådde bra! Försökte sälja in vår lägenhet till honom i sommar / höst om han börjar plugga... om vi, och nu säger jag OM vi kommer iväg, segaste handledaren...??

Nu sitter jag och har sjungit för full hals, Emil blev inte rädd eller avskräckt för att fortsätta med musiken, jag fick t o m lovord :) Han är för snäll min gos..

På freeeeeeeeedag är det partaaaaaaj, ROCKPARTAJ! Jag och Tiff ska ut o svira our butts off, festen heter "Rock hard or die trying" och det är 4 födelsedagskids på Campus som anordnat, vi känner ingen av dem haha.. Men eftersom Emil ska spela fick han ta med sig valfria personer, så nu kööör vi!



Ta lite inspiration från brorsan, när han var på rockfest uppe i hans Åre?
Första gången jag sett Johan-toan med eyeliner... eller nej, jag tvångsmejkade honom för ett par år sen ja, han trodde att han skulle bli blind av mascaran... det är roligt med småsyskon :D

Nu ska alltså lilla Fridolinen se rockig ut... har jag gett mig ut på meterdjupt vatten nu? ;)
Kul utan bara f*n ska det bli iallafall! Stället de hyrt är förresten i Danmark, första utgången i grannlandet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0