Kvinnor.


Massa kramar till alla tjejer, gummor, kvinnor, tanter, flickor, idag får vi vara lite extra stolta över oss själva:) Fick ett sött sms från Viktor där han tillägnade dagen alla sina damer, så fint!

Idag har jag fått reda på följande:

- Jag har inga allergier (gratis allergitest, pricktest, i skolan, köööööön var enorm men bullen man fick var värt det=)

- Jag har troligen en spricka i handleden, sedan incidenten på inflyttningsfesten, där en tjejkompis fick för sig att lyfta upp mig med tanken att jag skulle landa i jack-högen på sängen men missade och med full kraft föll jag i golvet istället, kände inget då men kulan i handleden finns kvar... måste alltså till sjukhus och röntgas!


Annars, skön dag, fantastiskt väder.. för alla oss brudar!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0