Finis-helg


Vi har haft en jättemysig helg, med riktigt roligt ute hos Ludde i fredags, superlyckat- Stinas & mina charader var en succé :) Det blev även skön allsång på bussen hem mot stan igen haha...

Igår var vi på middag hos Hanna, tacos- så Emil & Stina kunde inte vara lyckligare ;) Hon fick presentkort på spa-behandling av alla oss, aaah, perfect gift! Kom hem rätt tidigt, tröttisar!

Stinisen har åkt hem nu och det är jättetomt, så himla kul att ha haft henne här, snart snart snart igen!
Jag och Malle tog ett hårt träningspass och tänkte köra boxning imon, samt poweryoga på tisdag, mm- mycket movement :)
På torsdag blir det lite shopping & sen ska jag vara ambassadör igen, öppet hus på campus, ska ju hålla föreläsning jag och Elin, spännande!



Stina & jag



Birthday-kid!



Sötnosisar!



Söt-Lollan



Haha, tveksam Adde?!





CHARADER!!



Söta Rebecka



Spexiga syskona Lindberg :) & Viktors arm


Nu blir det film och mys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0