day-after-rock

Fy f*n vilken fest, vilket ställe, det var riktigt roligt igår, dansade och for runt som 2 vantar och alla var sjuuukt balla, utklädnaderna var på topp! Måste be Tiff mms´a bilder på hur vi såg ut igår:) & Emil och Johan var gryyyyyyyymma, de spelade och sjöng legendariska rocklåtar, sjukt peppande!
Väldigt lyckat, idag tar vi en recap-day:) Det regnar och vi ska hem till Maallie och titta på filmis ikväll!

Jag fick paket av min fina igår, Emil är fantastiskt underbar och överraskade med en parfym jag har velat ha jättelänge, nu kommer den alltid påminna om Emil, bra att ha när man saknar:) Han är så fin min gos..♥

Lycka



Update-



Varför Tiff håller ett hårt tag i mitt hår är oklart haha..



Rock-snor!



Klockren min haha, tjejerna som hade festen slängde upp prickiga trosisar till trubaduren!



Johan, lika klockers han!




Haha, de här bilderna kommer mamma o pappa älska ;) Var tvungen...



Bara för att vi verkligen inte är hårdrock hahaha... jag ser bara elak och "försöker för mkt" ut ;)
Haha, mina fingrar ser ut som om jag försöker imitera en snigel....not rock.
Döskallar och fjärilar på linnet, det är en Frida-kombo det! tack Malle!

Men kvällen var ändock.... ballast.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0