Ambassadör och spel.

Sunday a.m is turning to p.m & vi har fått en del gjort redan, jippi- inte så vanligt på söndagar i detta fremilska hem :)

Igår var jag heeela dagen i Lund och jobbade som studentambassadör, raggade massa nya studenter till Campus, var skitnervös innan men det var över förväntan- skitkul och trevliga "med-raggare"! Den 25e är det öppet hus på Campus, då ska jag och Elin hålla i en kort föreläsning om Socionomprogrammet, kan prata om det i timmar så det ska nog gå vägen .. =)

Kom hem till middag och rött vin, en av flaskorna vi fick på festen, riktigt smarrigt var det så tack Viktor! Sen kom Johan, Malle och Ludde hit, spelkväääll, vi körde lag och helt otroligt vann jag, Malle & (tack vare) Ludde mot Johan & Emil, TWICE, göööööööööööööött! Firade med en liten barrunda innan tröttheten kom i fatt mig, så då bar det av hemmåt!

Lovely saturday it was!

& pappa och mamma köpte ny båt igår, supersnygg & fräsch, vilket gör att jag längtar ÄNNU mer till sommaren, myyys!!!



Sooooooooooommar, längtan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0