Summer workout

Lite lagom svettish o äcklig efter en dag av powerwalkande, hundwalkande och sol-olja!

Jag mår fruktansvärt bra av att göra såhär lite som vi har gjort de senaste dagarna haha.. busar och går långa prommisar med Valle, igår powerwalkade jag, Emil & Stina innan frukost, himla skönt.. & sen var Tone här hos oss hela dagen, vi avslutade dagen med att vi allisammans i huset trängde ihop oss i soffan och såg "Lion King 2" ..=)

Idag kom Petter hit och vi stack ut i skogen med Valle och sen var det lunchtime! När E & P sen jobbade lite låg jag & Stinisen i solstolarna och lapade sol inkletade med sol-olja för att bränna ordentligt..o det funkade ;)
Vi körde en kubb-turnering oxå men resultat var lite för pinsamt för mig och Stina att redovisa haha..

Nu har jag & Emil kommit hem från en powerwalk & jag lånade Stinas handledsvikter, måste köpa egna, kändes bra!

Nu dusch, sen grillat!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0