Pre b-day

Hemma en runda för dusch och omklädning, nu bär det snart av till Lund och examensfirande av Emils vän Ida, som efter många års slit nu ska ut i arbetslivet, ska bli jätteroligt =)
Grattis Ida!


Igår var som sagt himmelsk, vi satt ute länge med filtar, snacks, diverse alkoholhaltiga drycker och bara njööööt, vi har klarat andra året och är sjukt nöjda med oss själva!=)
Maten blev en succé och kvällen i sig likaså! Vi såg solnedgången på en filt nere på stranden, Emil spelade och sjöng och vi insåg att sommarlovet är här och gjorde sin allra bästa entré!
Jag och Lojs blev faktiskt firade av våra söta vänner igår =) Ludde och Rebecka kom med egengjord sangria och härliga cupcakes, hur somrigt som helst! & vi fick så fina presenter..
Fick ett halssmycke och en hjärteskylt med orden "Njut av livet" som de tyckte att jag skulle ta med till Kanada!
MINA TJEJER!

Sen stora smällen - Tiff & Emil har gett mig klockan jag tittat på i 2 år!
En av mina älskade närmsta vänner och min älskade pojkvän, det blir mycket kärlek när jag tittar på denna alltså..


JAG ÄLSKAR DEN!!!!!!
De är helt amazing.. så otroligt fint och omtänksamt, jag har nog tjatat om denna klocka ett tag, att jag måste köpa den någongång, och nu..nu blir det inget mer tjat, för den är faktiskt min!!

Hur många gånger får man säga tack och slänga sig om halsen på sina fina vänner?
FÖR NI ÄR BÄST!

Kommentarer
Postat av: Linda

Vilken fin klocka, vart är den köpt?

2010-06-05 @ 18:04:02
URL: http://lindafrodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0