Off the chart..

Jag är liksom i ett vacuum av ledighet och chill... Sköna dagar och långa nätter, energin är påfylld & sinnena klara.
Ibland känns det som att jag gömt mig för jag lägger bort telefonen, jag struntar i mailen och jag har begravt kalendern längst ner i byrålådan... u n d e r b a r t ! (jag vet att jag säkerligen anses vara en dumFrida till vän som inte ringer, eller ringer upp för den delen, jag vet det suger men snart är jag i Linköping och då ska jag återvända till lilla verkligheten =) Men... jag saknar flickorna från Linköping & tjejerna i Skåne!
Dagarna med Ludde och Rebecka var helt amazing, vi har haft det huuuur bra som helst! Igår åkte de hem och det blev himlans tomt faktiskt.. Vi försöker redan få ihop en vecka i augusti igen, när vi jobbat klart!
Imorgon är det midsommar och vi ska på lunch hos Emils farföräldrar & sen är det storstor fest i Mörhult, börjar redan på efermiddagen med hur många människor som helst, ska bli toppen, Emil ska spela en liten kort sväng på kvällen också!
Vi har så fina bilder, kommer snart!
Puss&kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0