Vänner.

Mmm, lediga härliga dagar..!
I lördags hade jag, Hellan, Linnea, Chris och Pelle en riktigt härlig afton hos Hellan med Pimms och firande av oss 2, jag fick så otroligt fina örhängen som jag ska ha varje dag från och med nu och en sjaaaaal that I looove! Jag köpte en Mateus-skål till min fina Hellan, så kul att ge bort sånt man själv älskar!
Sen följde en rätt vild kväll på Ågatan innan det var dags för hemgång, mycket vänner ute, det gillar jag! 


Idag har vi firat Hellan på riktigt, för idag är hennes riktiga dag, så jag, Hellan och Robert tog Stålebros bil till Söderköping och efter många om och men (tänker ej dra bil-storyn här men med mig som förare kan allt hända..;) ) Vi åt jordens godaste glass och Liiiiiina och hennes underbara raring till hund kom förbi, saknad! Vi promenerade runt lite i Söderköping, vackert! Fin dag med fina vännor..

Nu ska jag mat-däcka lite efter stormiddagen med lax, färskpotatis i ugn (tack Luddes mamma), jordgubbar och skogsbärsglass...mmm!

Imooon blir det solhäng med Maria, ut på landet och sola&bada rumpan av oss! Can´t wait!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0