Summerheat


Efter att ha bränt mig un peu ute i Viggeby igår så bestämde jag & Maria oss för att ta en liten tur på staden idag istället, jag skulle fixa lite nagellack & solkräm (jaa nuuuu börjar jag med det, dumma dumma Frida). Sedan skulle jag fixa lite med hemligheterna, kan inte säga mer eftersom de 2 personer som skall få dessa läser bloggen min flitigt..;)

Nu är jag hemma igen & har fått reda på via 3 att mitt internetabonnemang sträcker sig till december, aint that great, får jag ändå betala för det i Kanada, där det inte ens kommer att användas! Nää gillar jag inte alls faktiskt..men pappa ville låna det nu i sommar till datorn på båten så lite kommer lösa sig iallafall :)



Kan detta vara världens sötaste flytväst-hund?
Jaaaa det kan det & det är det, fina Valle-gos♥
När jag, Emil, Ludde och Rebecka skulle ut med båten var Valle så dutti så ..=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0