Sommarfilmis


Denna vecka huserar mamma o pappa i min&Emils lägenhet, leaving me alone in the house, with the flowers! Men nu är lägenheten lite ompysslad och det känns bra=)
Jag jobbar och står i, upp 06 varje morgon kanske inte alltid varit min melodi, men det funkar!

Igår cyklade jag hem till Matildus efter jobbet & en liten lektion i hur kassan fungerar hos Ursula, där jag jobbar nästa vecka! Jag o M fixade ihop supergodaste kycklingsalladen och sen ramlade vi ner i soffan framför Stockholm Boogie, ibland får jag dille på filmer och blir sådär supersugen på att se en viss film, I like it! Sara joinade och vi hade en mysiskväll!


I helgen ska vi bada, oj vad vi ska bada! Sara visste om något avskilt ställe med lite klippor, så det blir lite ta-med-mat & tidningar, sen pressa hela dagen l å å å n g ..yes!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0