Butiksjobb.


Då har jag för första gången i hela mitt jobbat i butik!

Jag har aldrig hanterat en kassa förut men det gick braa, det var roligt! Amanda och Frida som jag jobbar med är otroligt gulliga, de går stylistprogrammet på Ljunkan här i Linköping och har varit Sulis praktikanter under terminen och nu hjälper de till i butiken på lediga stunder, som denna vecka, med mig! Vi sålde bra och det var många som ville ha hjälp med matchning och smakråd, älskar sån´t så där gick jag all in..!

Jag går runt i butiken som en levande reklamdocka iochmed att jag i princip har hela butikens kläder i min garderob haha, i höst får moster min skeppa till Kanada..oh yes.

Sitter & lyssnar på Rasmus Seebach & fastnar ideligen för nya låtar, och danskan..=)
Om Christine & Kihla får som de vill flyttar Fridolin och Emil sina jobb till Köpenhamn om några år.. och det skulle inte vara fy skam, would it? Jag älskar mycket med Danmark, inte minst stil&färg&inredning då Danmark äger hela den biten, iallafall när det kommer till mig, jag har fallit totalt för det..!

Denna vecka blir toppen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0