Snorig hemkomst

Halllååå Helsingborg! Nu är vi tillbaka efter ett lovely jullov, saknar myset hemma i Linköping och i Fjällbacka, otroligt fina veckor små. Men nu har vi tankat och trots allt snor som råder just nu så mår jag finfint :)

Suttit i skolan idag med get-Tiff och mås-Ludde, räv-Patrik var sjuk och kunde inte komma in i dag men vi gjorde färdigt vår utredning och är mycket nöjda.. underbart att träffa Tiff, Ludde, Jojjo & Lojs igen! De andra hoppas jag kommer tillbaka jättesnart!




Valle är nog jordens sötaste hund faktiskt.



En frida & en ellen ute på prommis med en liten valle




Puss-tajm!




Ja... enorm kan man också kalla det??? Är så förbenat påpälsad att jag inte ens kan ha armarna rakt utmed sidorna.... herre my lord.



Nä, ett vinterblekt ansikte får allt helst undvikas!




Emils söta fina systrar.
Lillasyster Stina & lillasyster Ellen



Emil och Valle som ÄLSKAR mössor :)




Kommentarer
Postat av: Lina

Vilka mysiga vinterbilder! Håller med om vinterblekheten. Mitt ansikte är vitt och skiftar i lila/blått. Jättesnyggt :P

2010-01-06 @ 16:31:54
URL: http://linahalldin.blogg.se/
Postat av: Tiff

Gud så mysiga bilder, hjärtat! :)

2010-01-06 @ 17:24:02
Postat av: Johan

Vilken fin jycke!! ser ut som den har lejonman!

2010-01-06 @ 22:39:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0