Flyttdag 1.

Heeej alla glada!

Idag har vi flyttat och stressat sönder oss på IKEA.. haha vid 19 stänger dem och då stod vi fortfarande vid sängarna och hade gardinstänger kvar.. då spelar de jordens mest irriterande låt, påminner om nån jäkla militär-låt jag hade på en väckarklocka för 100 år sedan, pappa du vet säkert vilken det är! Hur högt som helst!! Slutade med att jag och Emil inte hörde vad vi sa utan stod bara dubbelvikta av skratt :)

Dagens största tack går till Ida, Martin & Thilda, guld värda som hjälpte oss så mycket idag!
Imorgon har jag, Emil, Viktor & Ludde en lika låååång dag framför oss men det kommer att bli jätteroligt! Hittade och köpte massa fint på IKEA idag, det ska bli helt underbart att ha en riktig lägenhet nu och vi längtar tills våra päron kommer ner till oss!


Jag tror att jag faktiskt har de mest omtänksamma och mest generösa föräldrarna i hela världen ♥
Ni är bäst, men det vet ni redan!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Tack Grynet.

2010-01-17 @ 01:30:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0