Blomster.

Jag & Emil har fått en vit, stor & väldigt vacker orkidée av Tiff & Jocke, i en enorm kruka ( som jag älskar ).  Nu har jag med andra ord satts på prov, blomman skall ha ett låååångt liv, jag lovar! Den är såååå fin & jag blev så glad ♥

Hela familjen Falk/Lindgrens var här för en stund sedan, var lite rädd för att Liam skulle dö av tristess då vi inte äger mycket till leksaker men
han kom på att våra soffkuddar inte sitter fast och använde således dem för..ja, det mesta! Supermys var det och vi tankade över massvis med filmer från deras hårddisk...moviefreaks som vi är allihop.

Bilder på lyan kommer jättesnart, ska bara hinna ifatt mig själv först, men det kommer, kanske imon?
Skola hela veckan också, blir jättebra!

Oh,ja, det var riktigt riktigt roligt igår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0