Bjäregatan

Hej alla fina! Här kommer lite bilder på vår, ÄNNU EJ HELT KLARA, lägenhet. Efter allt tjat ger jag efter men tycker ändå inte att bilderna visar lägenheten rättvisa.. Vi saknar fortfarande takbelysning och tavlor, väggarna är helt tomma än så länge, men vi bor fortfarande in oss..

Okej, nog med försvar! Såhär bor vi nu:)



Fåtölj, bokhylla, lampa och micro är provisoriskt placerade!



Emils eller Fridas hörna...?
Emil har lika många gitarrer/bas/elgitarr och musikutrustning som jag har smycken.




Förlååt oss, vi har dessvärre ställt flyttsaker i köket så länge, men de ska bort, bort bort! Låtsas att de inte finns!
Tänk även bort micro och ful datasladd, tack!



Lägg (inte) märka till vår enorma widescreen-tv ... ;) VI SKA KÖPA EN NY TV, ...JÄTTESTOR! Jag fick låna "båt-tv´n när jag först flyttade ner till Hbg & den får vara tills vi köper en =)

 

Toalett, visar man ens upp bild på det?? :)

Sådäääääääääääärjaa :)


Kommentarer
Postat av: matilda

frida...för det första länge sen nu!

va fint ni bor,måste kännas skönt att ha så pass mycket större än innan.

tror det är dags för ett besök i hgbg snart för att se lägenheten men framför allt dig!!!o så måste du komma hit me=)

pussss

2010-01-28 @ 15:51:58
Postat av: Lina

Så fint och så skönt med utrymme. Jag längtar till den dag då Olle och jag flyttar till större. Det funkar nu men vi är i behov av mera utrymme egentligen :)

2010-01-28 @ 17:36:34
URL: http://linahalldin.blogg.se/
Postat av: Linda

Vad fint ni har det! Hoppas du kan titta förbi min lägenhet sen när du är i Linkan och hälsar på, säg till nästa gång du är här =)

Såg att du också har vänner-boxen, den är verkligen toppen på slappisdagar =)

2010-01-30 @ 23:32:54
URL: http://lindafrodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0