1 år ♥

 
Idag firar jag och världens finaste pojkvän 1 år.. Detta år, med min Emil, har varit underbart..  Jag skulle kunna skriva en kärleksförklaring längre än denna blogg-sida tillåter men jag låter det stanna mellan oss :)

När jag kom hem idag hade Emil köpt vin, som är otroligt gott då jag nyss fick ett glas i handen, och håller just nu på att göra min älsklingsmat, laxpastan Emil gjorde till mig på vår första riktiga dejt..hihi

För några dagar sedan avslöjade Emil att han vill bjuda mig på resan till London.. han är fantastisk. Vi tänkte försöka åka i maj, jag längtar, vi kommer att ha världens bästa resa tillsammans..vilket vi skulle ha om vi så satt i en roddbåt i Sibirien, utan mat och vatten..!


Ikväll ska vi gå på bio också, Avatar, vi älskar ju båda magi.. 




Frida ♥ Carl-Emil

Jag älskar Dig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0