Valentine


Happy lovely Valentine, bara någon timme kvar! Har tillbringat hela dagen med världens finaste Valentine-dejt såklart, dock en magsjuk sådan! Jag har bunkrat upp med magvänlig mat och han repar sig förhoppningsvis snart! Vitpepparkorn har jag pepprat i mig, vill inte bli sjuk!! Peppar peppar... ;)
Fick paket av bästa mamma&pappa i fredags med allahjärtansdag-choklad och ett gulligt kort, blåbär+vitchoklad, den smakupplevelsen var magnificent!


Melodifestivaldinner hos Malle igår, seeeen hemgång i natten efter en mysig kväll med fina flickor! Idag var vi åter i Malles lägenhet, vattnet stängdes av hos oss och fina M erbjöd oss hennes lägenhet för att duscha o hänga, hon skulle åka hem till hennes föräldrars hus, så jag kilade förbi och hämtade hennes nyckel innan hon åkte. Luckily enough kom vattnet tillbaka rätt snabbt men sprang ändå iväg och lånade lite filmer hos M samt accepterade hennes erbjudande om att ta hem den kvarlämnade pajen från igår, shouldn´t have, farligt god- moffarFrida, fy på mej..verkligen! Turligt nog gillar jag mitt gym:)

Nej nu ska jag gå och sova jämte sjuklingen, gruppwork och handledning imon!

ps. VARFÖR kommer jag aldrig till skott med att köpa denna plansch? Jag tycker att den är jäkligt snygg och har funderat på en rosa i några...år! När moster var här fick jag fina vita tulpaner och i blomsterbutiken hade de tavlan på väggen, ååh vad fint det var...Snart måste jag slå till!


http://www.petrifiedinpink.se/ Tips på fina saker!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0