Superhelg!

Hej alla fina!

Igår åkte jag, Malle & Emil ut till Ikea och köpte bokhyllor och smågrejer, jordens vackraste kuddar på Indiska bl.a.... underbart, nytt soffbord också, mycket större! Ska snart visa bilder, får väl mms:a pappa och mamma innan de dör av nyfikenhet ;)

På kvällen gick jag bort till Malle och dit kom även Jojjo & Lojs,  vi myste, åt kladdis och tittade gamla foton från Malles förr, innan vi gick ner till Villan och dansade av oss lite, mycket roligt! Vi följde Jojjo hem innan jag och Malle pulsade hem till söder, denna snö kommer aldrig försvinna......................

Nu ska jag packa iordning lite inför helgen, ska hem till Ludde på spelkväll och stanna över natten, ska vara vaken tills jag vinner åtminstone något! På lördag åker vi vidare ut till Munka till Malles föräldrars hus, ska bara ta det lugnt och mysa! När vi kommer hem på söndag blir det plugg & träning!

Mmmm!

hm, undrar hur många gånger per dygn jag säger/skriver ordet "mys" ?


Kommentarer
Postat av: Din ömma Moder



Kan det ha något med mitt smeknamn på

dig att göra Mitt lilla MYSGRYN ? Kramisar mammi

2010-02-19 @ 22:30:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0