Socionomsittningen

Vii hade ju sittning i fredags & inte en rad hade jag ägnat åt det innan?? Det var hursomhelst skitkul, god mat, mysigt folk, dansdansdans på Tivoli med di fina! Jag klarade kvällen i mina 10cm´are... Men dagen efter sa fossingarna ifrån, satan i gatan vad ont jag hade..& då skulle vi städa hela dagen på Villan! Jo..diska utan varmvatten är underbart... like the good old days, vi fick koka vatten haha...

Här kommer lite bilder från soc-kvällen ;)
( som det för övrigt står när vi socionomer har gratisbiljetter eller liknade, "soc", partyparty på den? )



Söt Joanna och en väldigt blek Frida, ni bländas inte va?



2 fina herrar, Toffe och min maffiaboss till pojkvän till höger ;)



Tiffis och Nina, finare damer får man leta efter!



Trollkarlen Philip! P är hur duktig som heeeelst, riktig magisk!



Antoinette (hur vackert namn har inte den tjejen???!) fick ställa upp som assistent:)



Nina, Frida, Thildus!



Kommentarer
Postat av: Eskilmargrete

Hope you enjoyed your visit.

2011-11-30 @ 12:07:13
URL: http://eskilmargrete.blogpaint.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0