Semlans dag



Kräkningar.

WHY? Samla allt äckligt i denna bulle?
Vitt bröd, grädde, mandelmassa... nej jag tror jag avlider!

Ursäkta den bittra tonen, men tänkte- alla är väl höga på socker efter denna snuskbulle så jag passade på att yttra mig om vad jag tycker om semlor, en hel dag får den dessutom...

(Dock hoppas jag mamma, pappa & Johan äter ovanstående idag, de älskar det ju och ja, jag har redan gett Emil en:) Måtte Malin gilla dem, vi har ställt en i hennes kyl som tack för lånet av filmer och erbjudandet hon gav om att låna hennes lägenhet när vi inte hade vatten i söndags )


Kommentarer
Postat av: Lina

Men Frida, semlor och riktigt gräddiga gräddtårtor trodde jag alltid varit något du älskat :P

2010-02-17 @ 09:20:45
URL: http://linahalldin.blogg.se/
Postat av: lottski

bitterfrida!!!

2010-02-17 @ 19:14:58
Postat av: Matilda

Hah, håller verkligen med, Allt det äkligaste samlat!

2010-02-18 @ 18:32:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0